Las Vegas - Bishop

Rond een uurtje of 9:00 zijn we begonnen met rijden. Het zouden veel uurtjes in de auto worden, dus zijn we snel even langs een supermarkt gereden om de auto vol te laden met eten en genoeg drinken want vandaag gingen we door Death Valley.

En of dat het er heet was. De temperatuur liep op tot 119 graden Fahrenheit oftewel 48,3 Celsius. Het was dus snel de auto uit, foto maken en de airco weer aanzetten. 








Toen we bijna het park uitlaten stonden 3 coyotes op ons te wachten. Ze waren perfect voor ons aan het poseren. Prachtig, ik had ze nog nooit eerder gezien, en zo dichtbij!!





Eenmaal het park uit was het nog een uurtje rijden naar Bishop. Ik dank mijn moeder hierbij op mijn blote knieën. We zouden namelijk eigenlijk meteen doorrijden naar Yosemite maar deze tussenstop is veel beter. We hebben heerlijk gegeten bij een Texas Roadhouse, samen een mixed grill besteld. We raakte aan de praat met een koppel uit San Diego, die gaven ons tips waar we heen moesten voor de beste spots. De man kwam oorspronkelijk uit Louisiana, na zijn verhalen aangehoord te hebben ga ik mijn vliegtickets boeken voor volgend jaar. Al is het alleen maar voor het eten 😉.

Morgen op naar Yosemite. We weten nog niet of we daar gaan kamperen aangezien het twee graden wordt of dat we doorrijden naar Sedona om daar een camping te pakken.

Reacties

Populaire posts